Friday, November 5, 2010

wey . dh lama sgt kot x post apa2 yg bru ! im busy . sorry ... ok, aku selaku jurutulis group razzmatazz nk ucap hepy deepavali kpd suma larhhh . kita kan satu malaysia !

sekarang nieyh tgh exam . mmg pecah otak laa study ( aku x pon . biase je ) ... first day add mate ! gila ka apo . x penah di buat org , tp dh lepas dh , so kmi suma pakat kemas buku boh dlm kotak ! isnin nie bio 3 paper ,n then fizik kot 3 paper gak . pastue da syariah . n math mode . chill aje . x kn naik kelas pya ! msti stay kat class yg sma ! i dont care .

nak cita nieyh . kn mgu exam kan so kmi pakat2 study dekat bilik study laa mlm2 .. sampai pukoy 2 3 pagi .. (angkat kening) .. aku awai2 lagi dh blah , nek atas tido ! oke. back 2 story . n then mlm tue terbising ckit ... mcm biasa laa . da sorg manusia yg tahap anti gla babish kat aku kuar n bg ceramah pa tau kat geng2 yg len .
aku stay kat pntu depan . da sorg kakak tue tya mana TA (her initial oke ?) q said 'tue kat blakang' .. jari aku point ke belakang laa .. tup . tup .. tunjuk tepat kat muka TA tue . ofkos laa aku ketaq . tp q wat macho ja .. wat the heck ? aku x wat pa pon oke ! n then TA lalu tepi aku n kata 'kata kat org ! org tegoq sikit kata kat org' . mmg aku maki berkandang gak r dlm hati .. ilmu q study x masok glaa ! q haram x kata pa pon kat dia . dia yg perasan lebih ! aduih .. go find ur hell TA !!


even dia cikgu aku ! aku benci eh kat dia ! so,next day , wktue exam dia jaga kelas aku . dia dok bbeletiaq apa tau ! lalu tepi aku dia kata 'klu dh benganp bodoh tue,bengang bodoh jugak laa , study mlm2 pon x gna' ..
kata kat aku laa tue .. sial betul pompuan tue ! makan maki aku lagi pompuan tue . mcm mna laa nak murid zaman sekarang x bg cikgu mkn penendang penyepak klu cikgu zaman sekarang pon mulut mcm longkang ! kmi pon manusia gak . klu somebody tue jahat n nakal . x semestnya apa yg dia buat tue pon jahat .. people can change laaa ! we have feelings !!! sial pya pompuan !

2 comments: